Farmasi – praca – dystrybucja kosmetyków z katalogu

Nie ma znaczenia powód, dla którego świeżo upieczony konsultant dołącza do globalnej społeczności Farmasi. Przyczyną może być chęć uzyskania dodatkowych dochodów dla siebie i rodziny, poczucie spełnienia profesjonalnego lub chęć sprawdzenia się w innowacyjnej roli. Intencje wyznacza sobie sama konsultantka. Firma zaś zobowiązuje się przekazać jej wszystkie narzędzia, takie jak szkolenia, materiały i wysokiej jakości towary, by biznes rozwijał się płynnie, a zadowolenie osiągnęła nie jedynie sama konsultantka, lecz także jej klientki. Każda kosmetyczna marka ma obowiązek wydawać katalogi własnych artykułów w celach reklamowych oraz promocyjnych. Każda konsultantka posiada swój własny katalog.
Katalog preparatów zawiera wszystkie aktualne artykuły z ważnymi cenami i wszelkie promocje. W celu ułatwienia wyboru preparatów, przy każdym produkcie jest jego dogłębny opis: cena, kolor, odcień, odporność oraz zastosowanie. W katalogu Farmasi przy każdych perfumach są ich próbki zapachowe w celu doboru przez klientek i kontrahentów porządnego zapachu. Przy co niektórych produktach jest także opisany i wyrysowany trafny sposób przeznaczenia preparatów. Jest to zwłaszcza ważne dla klientek czy kontrahentów, które stawiają pierwsze działania na drodze makijażu i kosmetyków. Ładne zdjęcia preparatów oraz ich ekspozycja na witrynach katalogu mają za zadanie przyciągać i zachęcać do zakupu. Farmasi kosmetyki spełniają to zadanie. Widoczne promocje dla klientek i konsumentów są również porządnym zagraniem promocyjnym. Katalog znajduje się u jakiejkolwiek konsultantki, jak także na stronie internetowej firmy Farmasi. Jest on niezastąpiony w promocji Farmasi oraz znakomicie wykonany.